Проблемная тема:

"Формування життєво компетентної особистості на уроках російської мови та зарубіжної літератури з використанням інноваційних технологій"

суббота, 1 октября 2011 г.

С праздником!!!

Поздравляем с Днем учителя!


          Пусть этот день несет Вам вдохновенье и благодарность за             ценный труд!
Пусть все дороги к счастью Вас ведут,
Награды пусть Вам дарят за старанья.
И в школьной жизни будет Вам почет.
                                                  Добра! Любви! Здоровья! Процветанья!

                                                    

1 комментарий:

  1. Я - вчитель.

    Я - любов і відданість,

    Віра й терпіння.

    Я - радість і співрадість,

    Страждання й співчуття.

    Я - істина й серце,

    Совість і шляхетність.

    Я той, що йде, що дарує,

    Жебрак і багатий.

    Я вчитель і учень,

    Вихователь і вихованець.

    Я - той, що прокладає шлях,

    І художник життя.

    Я притулок дитинства

    Й колиска людства.

    Я посмішка майбутнього

    Й смолоскип сущого.

    Я - вчитель від Бога

    Й співпрацівник у Бога.

    Ш.О.Амонашвілі

    ОтветитьУдалить

Общее·количество·просмотров·страницы